ROMBOUTS ADVIES

Peter Rombouts
J. van Wassenaerstraat 13
7482 AZ Haaksbergen
Tel: 053 57 290 67
Fax: 053 57 431 84
Mobiel: 06 51 82 08 37
info@romboutsadvies.nl

Persoonsgegevens P. Rombouts

Naam :                   Peter W.A.M. Rombouts
Adres :                  Jacob van Wassenaerstraat 13
Woonplaats :         7482 AZ,  Haaksbergen
 
Telefoonnummer: 053 57 290 67
Faxnummer:         053 57 431 84
Mobiel:                 06 51 82 08 37
E-mail:                 info@romboutsadvies.nl
 
Geboortedatum / plaats : 20 februari 1953 / Dongen
Burgerlijke staat : Gehuwd
 

Persoonlijke kwaliteiten:

  • Betrouwbaar en serieus
  • Energiek en enthousiast
  • Kijkt ver vooruit
  • Vriendelijk
  • Taak- en resultaatgericht
  • Sterke eigen mening
  • Werkt gestructureerd
  • Werkt efficiŽnt en effectief
  • Gemakkelijk in de omgang
  • Direct in communicatie
  • Ruimdenkend
  • Perfectionistisch
  • Gedreven
  • Breed inzetbaar
  • Structureel
  • Gevoel voor humor
 

Opleiding:

Een technische opleiding is de basis. Een HBO niveau richting werktuigbouw bereikt middels cursussen en avondopleidingen. Nadien ben ik me gaan interesseren voor managementzaken en heb daarvoor ook opleidingen gevolgd, zoals logistiek management, sales, presenteren, financiŽn, verandermanagement, persoonlijke efficiency, kwaliteitsmanagement en systeembeheerder. Door mijn brede interesse volg ik nog met regelmaat workshops. "Je bent nooit te oud om te leren" is mijn devies. Ook door het verzorgen van managementtrainingen en de dagelijkse werkzaamheden leer je elke keer weer bij.
 

Ervaring:

Vanaf maart 2001 zelfstandig ondernemer. Gericht op effectiviteit en efficiŽntie van communicatie c.q. informatieoverdracht in organisaties. Inzetbaar als organisatie-adviseur, interim-manager en als docent/trainer van managementtrainingen c.q. workshops.
17 jaar bij een verfproducent gewerkt als o.a. buitendienstmedewerker, verkoopleider, logistiek manager en de laatste 7 jaar als algemeen bedrijfsleider.
5 jaar als calculator, werkvoorbereider, in- en verkoopmedewerker gewerkt in een glas- en verfgroothandel.
2 jaar actief geweest als tekenaar/constructeur in de statische staalbouw.
6 jaar als tekenaar dynamische staalbouw de basis gelegd.
2 jaar als machinebankwerker aan de wieg gestaan van mijn persoonlijke ontwikkeling.
 

Specialisaties:

Organisatieadviseur midden- en kleinbedrijf, profit en non-profit.
Interim-manager op zowel operationeel, tactisch als strategisch niveau.
Docent/trainer van management cursussen als middle management profit en non-profit, inkoop, kwaliteit, bedrijfskunde, veiligheid en financieel management.
Ondersteuning startende ondernemers van A tot Z.
Verzorgen van financiŽle administraties.
Auteur van maatwerktrainingen en opleidingen.
Middels een aantal eigen ontwikkelde quick-scans zijn wij in staat in een kort tijdbestek de is-situatie in kaart te brengen van de afzonderlijke organisatie op diverse specialistische gebieden.
 

Een uitgebreide Curriculum Vitae kan op verzoek worden toegezonden.